וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחוזקים לעולם: המכללה שמכשירה מתמודדי נפש ללימודים ותעסוקה

עודכן לאחרונה: 3.7.2024 / 8:54

במכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע הסתיים מחזור נוסף של מכינת "אשנב", במסגרתה למדו הסטודנטים במשך ארבעה חודשים מתמטיקה, אנגלית ועברית, וכן מקצועות טכנולוגיים

המכללה הטכנולוגית להנדסאים באר שבע ציינה את סופו של מחזור נוסף של מכינת "אשנב", תוכנית הכנה של מתמודדי נפש לעולם הלימודים והתעסוקה. בטקס שהתקיים לאחרונה במכללה הוענקו תעודות הסיום לבוגרי המחזור ה-11 של המכינה.

המכינה משותפת לחברת "אשנב", המוסד לביטוח לאומי ומשרד הבריאות, ובמסגרתה למדו הסטודנטים במשך ארבעה חודשים מתמטיקה, אנגלית ועברית. הם למדו גם אוריינות אקדמית, יישומי מחשב, אסטרטגיות למידה, סדנאות העצמה ואף עריכת וידאו, בשאיפה שישיגו כך עצמאות אישית וישתלבו בחברה באופן מיטבי.

במהלך טקס הסיום סיפרה בוגרת המכינה שהתוכנית פתחה למשתתפיה דלת להזדמנויות רבות, שחלקן לא היו מוכרות להם. לדבריה, הסטודנטים עברו מסע של גילוי העוצמות והכוחות האמיתיים שלהם, כאשר המרצים האמינו במשתתפי המכינה גם כשאלה לא האמינו בעצמם, ודחפו אותם לצאת מאזור הנוחות, לחשוב בגדול ולחלום בלי גבולות.

עוד בוואלה!

רוצים להוזיל הוצאות משפחתיות? חבילת סלולר משתלמת במיוחד!

לכתבה המלאה

"קיבלתם פה הזדמנות מאוד מאוד גדולה ויצאתם למסע שהוא סופר משמעותי", אמרה מנהלת מחלקת שיקום בביטוח לאומי באר שבע, מיכל מויאל. "זו תחילת הדרך. אני יודעת שלחלק מהאנשים שהשתתפו במכינה בעבר יש תוכניות גדולות להמשך. אני מקווה שגם לכם יש. אני גם יודעת שיש מי שילווה אתכם, וגם מי שלא מגובש עד הסוף לגבי התוכניות שלו, אתם לא לבד. אני מאחלת לכם הצלחה ושתדעו לקחת את ההזדמנויות ואת מה שיש לכם כאן ולעוף עם זה קדימה".

מנכ"ל המכללה יעקב דור פנה לבוגרים ואמר: "החיבור שלכם למכללה אינו מקרי. גם הביטוח הלאומי וגם משרד הבריאות יודעים שעולם ההשכלה הטכנולוגית שבו אתם פועלים, הוא העתיד והביטחון של המדינה. נחשפתם קצת לטעימות מעולם המחשוב, הווידיאו והעריכה. ראיתם מעבדות וכיתות לימוד ומה זו בעצם המכללה הטכנולוגית באר שבע. קיבלתם פה יסודות לחיים בריאים והתמודדויות עם אתגרים שיבואו בעתיד. אני יודע שכל אחד כאן נמצא כרגע בפני החלטה על המשך דרכו. נשמח ונברך אם מישהו ירצה להמשיך ללמוד באחת המגמות במכללה. במחזורים קודמים היו משתתפים שהמשיכו בלימודי ההנדסאים, סיימו את הלימודים, השתלבו בשוק העבודה וחזרו לחיים רגילים בחברה".

הממונה האקדמי במכללה ד"ר זהר ניר נזכר בטקס בתחילת דרכם של הסטודנטים. "מאוד מרגש לראות אתכם. לזכור את נקודת ההתחלה, הספקות והפחדים, ולראות אתכם היום", אמר, "זו זכות גדולה של המכללה לקחת את המכינה הזאת ולהמריא איתה קדימה. אתם נותנים לנו כוח להמשיך עם המחזורים הבאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully