וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב זה קורה: תמונות חטופים נתלשו מלוחות מודעות במצפה רמון

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 11:03

מדוע תמונות חטופים נתלשות במצפה רמון? תושבים זועמים כי גם בלוחות המועדות נתלשים תמונות חטופים: "לפרסם שטיפת בניינים זה בסדר אבל תמונה של חטוף בעזה לא. בושה" אמר אחד התושבים

תמונתו של עומר שם טוב שנתלשה. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
תמונתו של עומר שם טוב שנתלשה/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

שוב זה קורה. לאחר שבשבוע שעבר נתלשו תמונות חטופים ברחבי מועצת מצפה רמון והמועצה אף איימה לקנוס את מי שיתלה תמונות שלא במקום מוסדר שלשום זה קרה שוב. הפעם תמונות חטופים נתלשו מלוחות מודעות ברחבי המועצה כשלא ידוע מי תלש אותם. אחת מהתושבות כתבה בזעם: "תסבירו לי, פשוט תסבירו, איך אדם מגיע למצב שהוא משחית תמונה של אח שלו לאותו העם, איש/ה תמימים שנחטפו מביתם בפיג'מה על ידי החמאס ועוברים עינויי גוף ונפש. באמת שאני לא מצליחה להבין. צילמתי את זה אתמול, מוצ"ש מחוץ לקושקוש זה לא מקרה יחיד, עוד שלטים הושחתו ברחבי העיר".

תמונה שנתלשה מלוח מודעות. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
תמונה שנתלשה מלוח מודעות/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

תושב אחר סיפר לוואלה שבע: "להגיע ללוח מודעות ולראות פרסום על דירה להשכרה ועל שטיפת בניינים שנשארו שלמים אל מול תמונות חטופים שנתלשו. פשוט בושה. שכחנו מה קרה פה? צריכים למצוא את האחראים ולהעניש בשיא החומרה".

רז גלוזמן, פעיל חברתי במצפה רמון סיפר: "זה נורא שהתרגלנו למציאות הזאת במצפה רמון. כאן בינתיים ממשיכים לתלוש תמונות חטופים - גם מלוחות המודעות עליהם הרשות המקומית "מרשה" לתלות ללא איום בקנס. מסתבר שלמועצה יש תיעוד מצולם של התלישות, לטענתם הצילומים הועברו למשטרה לטיפול".
במועצת מצפה רמון מסרו כי כל הידוע להם הועבר למשטרה ונמצא בטיפול.

  • עוד באותו נושא:
  • מצפה רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully