וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתבים מהבנק וביטוח לאומי - פתוחים וזרוקים על הרצפה

מערכת וואלה שבע

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 10:27

תושבי כרמית נדהמו לגלות בסופ"ש האחרון כי פריטי דואר שלהם, ביניהם מכתבים אישיים עם מידע רפואי ופיננסי, נשארו פתוחים וזרוקים על רצפת הדואר במיתר. הסיבה: מעבר תיבות הדואר ליישוב

תיבות הדואר הפתוחות במיתר. פרטי,
תיבות הדואר הפתוחות במיתר/פרטי

תושבי כרמית שמחו בשבוע שעבר כשהמועצה הודיעה כי לא ייאלצו לנסוע למיתר כדי לאסוף את דברי הדואר שלהם מתיבות הדואר וכי תיבות הדואר יעברו ליישוב. אלא שהם לא ציפו שבזמן המעבר דברי הדואר, ביניהם המכתבים האישיים ביותר מהבנק או מקופות החולים, יישארו פתוחים וזרוקים על רצפת תיבות הדואר במיתר. בחמישי האחרון החלו להופיע תמונות שצילמו תושבי כרמית של תיבות הדואר פתוחות לרווחה, ללא מנעול, בחלקם היו כאמור מכתבים עם פרטים אישיים של תושבים.

לדברי התושבים לא הודיעו להם באופן מסודר ורשמי להגיע ולאסוף את מה שנשאר לפני המעבר והם הופתעו לגלות כי חלק אחר של דברי הדואר פשוט נשארו זרוקים על המדרכה בסמוך לתיבות הדואר: "מכתבים של בנק, ביטוחים, רפואה, צ'קים ועוד ועוד. זו באמת עילה לתביעה. צריכים להבין מי היה אחראי לדבר הזה. תהה אחד התושבים, "זו ממש חדירה לפרטיות. אי מתן הודעה מוקדמת וזמן לתושבים לקחת את שלהם, כנראה איבוד של המון מכתבים וחבילות , פשוט לא יאמן".

מכתבים אישיים זרוקים על הרצפה. פרטי,
מכתבים אישיים זרוקים על הרצפה/פרטי

אחת התושבות אמרה: "תודה רבה לדואר מיתר, הפקירו דואר של הבן שלי, מכתב מהבנק. מצאתי את המעטפה ריקה! ליד התאים. פשוט התנהלות בזויה. לא העבירו כמו שצריך. בושה למועצה שלא פיקחו כמו שצריך, העיקר מפרסמים" ותושבת אחרת סיפרה כי שני מכתבים עם מידע אישי נעלמו ונשארו רק המעטפות: "מצאתי על הרצפה לא רחוק מהדואר שתי מעטפות. אחת מהבנק ואחת מקופת החולים שלי. שתי המעטפות היו ריקות. מכתב אחד מהבנק שכולל את מספר החשבון ומי יודע מה עוד היה כתוב. למה המידע הפרטי שלי חשוף ככה? למה לא נתנו לנו כמה ימים להגיע ולהוציא את דברי הדואר".

מדואר ישראל נמסר: "בשבוע שעבר הותקנו תאי חלוקת דואר חדשים בכרמית לרווחת התושבים, כחלק משיפור השירות. בתהליך העתקת התיבות, הוסרו המנעולים מהתיבות הישנות במיתר, פונתה תכולת 900 תאי דואר באופן מסודר ומלא, ומתחילת השבוע המכתבים מחולקים בתאים החדשים בכרמית. לא התקבלו במוקד הדואר פניות בעניין מכתבים חסרים או אבודים, ובמידה ותהיה תלונה פרטנית שכזו, כמובן שהיא תתוחקר ותטופל".

  • עוד באותו נושא:
  • מיתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully