וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע לא הסכימו בקיבוץ בנגב לתלות שלט הקורא להחזרת החטופים

עודכן לאחרונה: 28.6.2024 / 8:21

תושבים בקיבוץ משמר הנגב ביקשו לתלות שלט הקורא להחזרת החטופים. הם טוענים כי בקיבוץ לא הסכימו להוסיף את שם הקיבוץ בשלט מכיוון שמדובר בטקסט פוליטי. וועד הקיבוץ: "העניין יובא לדיון בנוסח השלט בישיבה הקרוב"

השלט שהתושבים רצו לתלות. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
השלט שהתושבים רצו לתלות/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

תושבים בקיבוץ משמר הנגב טוענים כי ביקשו לתלות שלט להחזרת החטופים בעוד וועד הקיבוץ התנגד. הסיבה לטענתם? כי בקיבוץ סברו שמדובר בטקסט פוליטי. גיל, תושב הקיבוץ כתב בעמוד הפסייבוק: "להלן סיפור מטורף שקורה בקיבוץ משמר הנגב, קיבוץ שהוקם בנגב במבצע 11 הנקודות ביום כיפור 1946 יחד עם קיבוץ בארי ונירים בנגב המערבי. התארגנו קבוצה גדולה של תושבי הקיבוץ ורצו להקים שלט בכניסה לקיבוץ הקורא להשבתם המידית של החטופים ולהוסיף את המילים בית משמר הנגב. והנה להפתעתנו ולתדהמתנו ועד האגודה של משמר הנגב מתנגד להוסיף את הכיתוב משמר הנגב בטענה שזה שלט פוליטי, כן כן הבנתם נכון. ועד אגודה של משמר הנגב אינו מוכן להציב שלט הקורא להחזרת החטופים באופן מידי, הזיה מטורפת שפשטה בועד ישוב קיבוץ בנגב שאינו מוכן לשלט זה. נותרתי ללא מילים".

תושבת אחרת סיפרה כי: "החזרת החטופים צריכה להיות ברורה לכולם שהיא לא פוליטית, היא מוסרית לכולם. אין פה ענין של שמאל או ימין. כל ניסיון להצר את צעדי המחאה להחזיר את כל החטופים ועוד בטענה כי מדובר בפוליטיקה הוא בזוי".
מוועד קיבוץ משמר הנגב נמסר בתגובה: ''ועד האגודה תומך בתליית שלט הקורא להחזרת החטופים. הועד מייצג את כלל התושבים והחברים ולכן החליט כי העניין יובא לדיון בנוסח השלט בישיבה הקרובה, אליה הוזמנו בני משפחות החטופים המתגוררים בקיבוץ. הועד מצר על פירסומים שגויים ומטעים''.

  • עוד באותו נושא:
  • משמר הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully