וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שעות של חרדה: נמצא בן השבע שנעדר

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 13:57

בתחילת השבוע התקבל דיווח על ילד בן שבע שנעדר מסביבת מגוריו בבאר שבע. בשיתוף פעולה של משטרת ישראל וארגון ידידים, הילד אותר בריא ושלם: "גאים במתנדבים שיוצאים לסייע בכל שעה"

ידידים. קרדיט: ידידים,
ידידים/קרדיט: ידידים

בשעת לילה מאוחר בתחילת השבוע, התקבל דיווח במוקד המשטרה אודות ילד כבן שבע שנעדר זה מספר שעות. בשיתוף פעולה מוצלח בין משטרת ישראל לבין מתנדבי ארגון ידידים יצאו עשרות מתנדבים לחפש אחר הילד, וכעבור זמן קצר איתרו אותו בריא ושלם והחזירו אותו אל משפחתו.

אוראל לנגר מארגון ידידים מספר: "עודכנתי בשיחה מאריאל פחימה, אחראי נעדרים במרחב נגב, כי יש נעדר חריג, ילד כבן שבע שנעלם בסביבת מגוריו. הקפצנו צוותים מסניף ידידים באר שבע, ונפגשנו בכתובת המגורים של הילד הנעדר. לאחר תדריך וחלוקה לגזרות של האזור, התחלנו בחיפושים אחריו".

לנגר המשיך וסיפר על שיתוף הפעולה עם המשטרה עד לאיתור הילד: "בתוך כחצי שעה מתחילת הסריקות, אני ואבי ביטון, מתנדב שסרק יחד איתי, הבחנו בילד העונה לתיאור הנעדר. עצרנו לידו ואימתנו פרטים, וגילינו כי אכן זה הוא. העלנו אותו לרכב ועדכנו את קצין המשטרה. המשטרה הודתה לנו ולכל צוות המתנדבים שיצאו לסייע בחיפושים על מהירות תפעול האירוע, שנוהל מרחוק על ידי קציני התחנה. אני גאה בכל המתנדבים שיוצאים לסייע בכל שעה".

מוקד ידידים - 1230 ללא כוכבית מכל טלפון

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully