וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא תאמינו איך העבירה פרידה מהאח הגדול את רוב ילדותה

מערכת שבע

עודכן לאחרונה: 23.7.2024 / 10:57

פרידה עוזיאל היא אחת המתמודדות האהובות בבית האח הגדול. הצעירה מנתיבות מראה אופי חזק והרבה "גירל פאוור", ולמדור נודע כי בצעירותה התגבשה תחת ערכי הצופים - ואפילו נאבקה נגד סגירת שבט ילדותה

שרה בצופים. פרידה. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
שרה בצופים. פרידה/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

פרידה עוזיאל מהאח הגדול היא ללא ספק מהדמויות הצבעוניות ביותר בתוכנית. האישה והגירל פאוור שגדלה בנתיבות נכנסה עם כל השואו והגלאם לבית האח, וכבר הספיקה להיכנס למשולש אהבה יחד עם תום והדר, ממנו יצאה במהירות. פרידה, מסתבר, בילתה לא מעט שעות בצעירותה בתנועת הצופים בעיר ילדותה נתיבות.

שנה שעברה איימו לסגור את שבט הצופים בו הייתה, ועוזיאל נזעקה מיד נגד הסגירה וסיפרה כמה משמעותית הייתה התקופה שלה בצופים. פרידה גם סיפרה כי הייתה הראשונה מנתיבות להתקבל ל"קראוון" - משלחת של מובחרי הצעירים בתנועת הצופים בכל הארץ: "הייתי הראשונה מנתיבות אי פעם. חצי שנה של אימונים כל סופ"ש בתל אביב, זה לא היה לי קל להגיע, אבל עשיתי את זה. טסנו לארה"ב לשלושה חודשים, הופענו על במות, עברנו מקהילה לקהילה, הופענו במחנות קיץ, בתי אבות ואפילו בתי כנסת. זכיתי בחברים הכי טובים לחיים וזכיתי בעצמי קודם. הבנתי שאני ראויה לקבל את עצמי, שאני אהובה, שמגיע לי להיות בקדמת הבמה. שאני צריכה לשיר".

פרידה עוזיאל. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
פרידה עוזיאל/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

אגב, פרידה גם השתתפה באחת העונות של התוכנית "הכוכב הבא" בקשת 12, ושירה בעצם תמיד הייתה חלק ממנה. בבית האח הגדול האישה החזקה הספיקה כבר להראות פגיעות ולהישבר. היא הפכה להיות הלב של הבית, ונראה שיש סביבה קונצנזוס גם שם.

פרידה עוזיאל. רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א',
פרידה עוזיאל/רשתות חברתיות. בהתאם לסעיף 27 א'

עוזיאל אמנם כבר לא גרה בנתיבות, אבל לא שוכחת את המקום ממנו היא באה, וסיפרה לא פעם בתוכנית על הילדות ועל העיר. העוקבים ובעיקר העוקבות יידעו לספר על פרידה שהיא אישה חזקה שלא מפחדת לעמוד על העקרונות שלה, ונראה שבבית האח רק התחילו לגלות אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully