וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 20 שנה: זה העונש שנגזר על הרוצח של מרגריטה לוי

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 12:17

ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע גזר על הרוצח גם מאסר על תנאי של שנתיים ותשלום פיצויים לאמה של לוי בסך 100 אלף שקל. ביהמ"ש: "העונש קל יחסית לעבירה, אך הנאשם השתקם"

גן משחקים, זירת מציאת גופתה של מרגריטה לוי, שכונת יעלים, אילת, מאי 2023. יניב כליף, מערכת וואלה
הגן הציבורי באילת שבו אותרה גופתה של לוי/מערכת וואלה, יניב כליף

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר 23 שנות מאסר על סאמי אבו אל-עסל, שרצח את מרגריטה לוי לפני כעשרים שנה באילת. אבו אל-עסל, שהורשע ברצח בהתאם להודאתו, אף נידון למאסר על תנאי של שנתיים וישלם לאמה של המנוחה, שהתנגדה להסדר הטיעון, פיצויים בסך 100 אלף שקל.

אבו אל-עסל הודה בכתב אישום מתוקן, לפיו כלל לא הייתה בין השניים היכרות מוקדמת. לפי כתב האישום, לוי, שהייתה כבת 20, הגיעה ביוני 2003 לאילת על מנת לחפש עבודה בעיר ולעבור לגור בה. יומיים לאחר מכן יצאה מבית חברתה לבנק ומשם המשיכה לחוף הים, כשבשלב מסויים פגשה את אבו אל-עסל, שעבד בשווארמיה ליד קניון "מול הים". השניים נפגשו בהמשך היום או הלילה, ומסיבה שאינה ברורה חנק אבו אל-עסל את לוי, הכה אותה בראשה, בפניה, בידיה ובחזה, וגרם בכך למותה. גופתה אותרה בשעה 4 לפנות בוקר בפארק ציבורי בעיר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

בית המשפט בבאר שבע קבע כי העונש עליו הוסכם בהסדר הטיעון "מצוי ברף הנמוך של מתחם העונש ההולם לעבירה זו", אך הדגיש כי "הנאשם כיום מביע חרטה ונוטל אחריות למעשיו, ומדובר במי שבשנים שחלפו ממועד ביצוע העבירה עבר הליך שיקומי, הקים משפחה ומנהל אורח חיים נורמטיבי. אנו סבורים כי הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים מאזן נכונה בין כלל השיקולים". תקופת מאסרו של אבו אל-עסל תחל מיום מעצרו ב-14 במאי 2023.

"למרות הזמן הרב שחלף מאז המעשה, הצלחנו להביא את האחראי לדין", אמר בתום הדיון עו"ד אביב דמרי מפרקליטות מחוז דרום, שניהל את התיק. "מקרה זה מדגיש את המחויבות הבלתי מתפשרת של מערכת המשפט להעמיד לדין את אלו שפוגעים בחייהם של אחרים ולדאוג שהצדק ייעשה, גם אם הדבר לוקח זמן רב. אנו מקווים שהרשעה זו תספק מידה של סגירת מעגל למשפחתה של מרגריטה לוי".

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully