וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה במספר הילדים שנפגעו בתאונות דרכים בערים בחופש הגדול

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 10:11

החופש הגדול של 2023 היה קטלני יותר מזה שקדם לו בכבישי הערים - כך עולה מנתוני עמותת "אור ירוק". לפי הנתונים, ביוני-יולי-אוגוסט 2023 נהרגו 12 ילדים ובני נוער (מגיל 0 עד 19) - ארבעה יותר מאשר בתקופה המקבילה ב-2022.

על פי הנתונים, המבוססים על נתוני הלמ"ס, חודשי הקיץ והחופש הגדול בשנת 2023 היו הקטלניים ביותר בעשור האחרון, יחד עם קיץ 2019. בחודשים אלה בשנת 2023 נפגעו בתאונות דרכים 463 ילדים ובני נוער (חמישה ילדים בממוצע ביום), 89 מהם באורח קשה.

את טבלת הערים עם הכי הרבה נפגעים בתאונות מובילה ירושלים, עם 82 ילדים ובני נוער שנפגעו בתאונות בקיץ 2023. במקום המפוקפק והשני - עם פחות מחצי ממספר הנפגעים - נמצאת חיפה עם 40 ילדים שנפגעו. בבאר שבע נפגעו עשרה ילדים ובני נוער בתאונות בקיץ שעבר, אחד מהם נהרג. לפי הלמ"ס, בעשור האחרון בעיר נפגעו 199 ילדים ובני נוער בתאונות בקיץ, בהם הרוג ו-22 פצועים קשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

עו"ד יניב יעקב, מנכ"ל עמותת "אור ירוק": "חודשי הקיץ והחופש הגדול מהווים נקודת תורפה וסיכון גבוה להיפגעות בתאונת דרכים, בעיקר בקרב ילדים ובני נוער. במשרד התחבורה והבטיחות בדרכים חייבים לפעול ביחד עם ראשי וראשות הערים והמועצות לחיזוק הבטיחות בדרכים של הילדים ובני הנוער. ריסון מהירות הנסיעה באזורי ריכוז של ילדים ובני נוער כמו פארקים, גנים ציבוריים ומת"נסים הן פעולות פשוטות וזולות שיכולות לעשות את ההבדל בין חיים ומוות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully