וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסעדה הלא כשרה שנכנעה לתושבי באר שבע

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 11:07

מסעדת מוטפאק נוסדה בתל אביב ומכרה בשר וחלב, והמשיכה כך גם בסניף הדרומי. לאחר תקופה קצרה בה עבדה ללא כשרות, בשבוע שעבר הם פתחו מחדש ככשרים. "אם היו באים יותר, לא היינו מכשירים", אמרו במסעדה

מסעדת מוטפאק בבאר שבע. מתוך הרשתות החברתיות,
מסעדת מוטפאק בבאר שבע/מתוך הרשתות החברתיות

כוח הקנייה של הבאר שבעים הוכיח עצמו שוב: כמה חודשים לאחר שנפתח בעיר הסניף המקומי של מסעדת מוטפאק, המתמחה בהגשת שווארמה עם חלב, בשבוע שעבר הושק הסניף מחדש - והפעם עם תעודת כשרות. במסעדה הסבירו את המהלך בביקוש הנמוך מצד אלו שלא שומרים כשרות.

במסעדת מוטפאק ("מטבח" בטורקית) מתארים את המזון אותו הם מוכרים כ"אוכל טורקי אותנטי". המסעדה הוקמה בדרום תל אביב לפני כמעט 10 שנים, ומכרה בין היתר שווארמה, לחמעג'ון, ואת מנת הדגל "איסקנדר", מנת שווארמה בצלחת שעליה נמזגת חמאה ולצדה יוגורט. המסעדה זכתה להצלחה עצומה, ולפני כחצי שנה אף פתחה סניף ראשון מחוץ לתל אביב, בבאר שבע, תחת זכיינות מקומית.

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ההתרגשות לקראת פתיחת המקום בקרב התושבים שלא שומרים כשרות הייתה רבה. "רק אם ללא הכשר, אחרת הם יהיו סתם עוד שווארמה בעיר" הגיבה אחת התושבות לתמונה של המקום שפורסמה בפייסבוק. "תפתח כמו המקור, לא צריך כשרות. דונר עם איירן, כמו שאוכלים בטורקיה, אי אפשר לעצור, פשוט וואו", המליצה אחרת, וגולש אחר הגיב באירוניה: "מי יודע, אולי תחילתה של גאולה".

אולם לפני כשבועיים הגיע למקום תושב באר שבע כבן 40 והופתע למשמע הבשורה. אחד מעובדי המקום הודיע לו שהמסעדה סגורה, ותיפתח מחדש שבוע לאחר מכן ככשרה. למראה אכזבתו אמר לו האיש כי נאלצו להפוך את המקום לכשר בשל הביקוש הנמוך - "אם הייתם מגיעים, לא היינו צריכים להפוך לכשר", אמר.

ואכן, ביום רביעי שעבר הודיעה המסעדה שהמקום הפך לכשר. "אנו שמחים להודיע על סניף מוטפאק הכשר הראשון בארץ", נכתב בעמוד המסעדה בפייסבוק, "הרצון שלנו היה תמיד להביא לכם חווית טעימה אותנטית מהמטבח הטורקי, וסוף סוף זה קורה! פתיחת המסעדה מסמלת לנו לא רק את תחילת החוויה המיוחדת והמרתקת, אלא גם הזדמנות להכיר את המטבח הטורקי בכל פרטיו".

מסעדות לא כשרות בבאר שבע?

בעד
נגד
1042 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully