וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרר את הקשיש המנוח על הרכב - ונעצר: כתב אישום נגד תושב הפזורה

עודכן לאחרונה: 25.6.2024 / 8:09

מוסא אבו אל מאדי מואשם שנסע לפני כשבוע וחצי בבאר שבע, במהירות מופרזת, ולא עצר גם כשראה שהרמזור שלפניו התחלף לאדום. הוא פגע בבן 81, שמותו נקבע בהמשך בביה"ח סורוקה

זירת התאונה. באדיבות דוברות המשטרה,
זירת התאונה/באדיבות דוברות המשטרה

תושב הפזורה בן 21 הואשם שנסע במהירות מופרזת, חצה צומת באור אדום, פגע בהולך רגל שחצה את הכביש והרג אותו. כתב האישום מייחס למוסא אבו אל מאדי משבט אבו רקייק עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה לאחר פגיעה ונהיגה ללא רישיון רכב תקף.

אבו אל מאדי נהג ברכבו בבאר שבע בשעות הערב של 15 ביוני. זאת, לפי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום, על אף שרישיון הרכב שלו לא היה בתוקף כבר כמה חודשים. בו בזמן צעד המנוח, בן 81, עם בני משפחתו על רחוב טוביהו, וכשהרמזור של הולכי הרגל התחלף לירוק הם החלו לחצות במעבר החצייה, כאשר המנוח ובנו צועדים בראש. "אז התקרב אבו אל מאדי עם רכבו אל מעבר החצייה, כשהוא נוהג בו במהירות מופרזת. למרות שדה הראייה אשר עמד לרשותו, ולמרות שאבו אל מאדי ראה כי ברמזורים שבכיוון נסיעתו דולק אור צהוב ולאחר מכן אור אדום, לא עצר את רכבו לפני מעבר החצייה", לשון כתב האישום.

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"לאחר פגיעת הרכב נישא המנוח עליו עד שהופל על הכביש", מתאר כתב האישום, "אבו אל מאדי אשר ידע שבתאונה למנוח נגרמו חבלות חמורות, לא עצר את רכבו במקום התאונה כדי לעמוד על תוצאותיה ולא הזעיק עזרה אלא המשיך בנסיעתו". כתוצאה מהתאונה נפצע המנוח ופונה במצב אנוש לבית החולים סורוקה, שם נקבע מותו מעט לאחר הגעתו.

בבקשה למעצרו של אבו אל מאדי עם תום ההליכים נכתב כי "... המשך נהיגתו יהווה סכנה ברורה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully