וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה?? נתפס שוב נוהג בזמן פסילה ורישיונו נשלל לצמיתות

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 11:56

ג'עפר אלאטרש הורשע בשבע השנים האחרונות לא פחות מחמש פעמים בנהיגה בזמן פסילת רישיון. ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע קיבל את ערעור המדינה ופסל את רישיונו לצמיתות

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את ערעור המדינה ופסל לצמיתות את רישיון הנהיגה של ג'עפר אלאטרש, שהורשע בשבע השנים האחרונות חמש פעמים בנהיגה בזמן פסילת רישיון.

בית המשפט לתעבורה בבאר שבע נמנע מפסילת רישיונו של אלאטרש, שהורשע בעבירות נהיגה בזמן פסילה, נהיגה ללא רישיון נהיגה תקף, מסירת פרטים כוזבים ונהיגה ברכב ללא ביטוח. על פי כתב האישום, אלאטרש נתפס לפני כמה חודשים כשהוא נוהג למרות שרישיונו נפסל. כאשר התבקש להזדהות בפני שוטר הוא הציג עצמו בשם אחר, אך השוטר חשד בו ובחיפוש מצא את תעודת הזהות שלו וגילה כי אלאטרש כבר ביצע בעבר עבירות דומות כמה פעמים. בית המשפט לתעבורה הטיל עליו פסילה ל-12 שנה.

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) ערערה על גזר הדין וטענה כי יש לפסול את רישיונו של האיש בשל המסוכנות הרבה שהוא מהווה לציבור. המדינה טענה כי הוא הורשע בפעם השישית בעבירות חמורות - ביניהן נהיגה בזמן פסילה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים ונהיגה בקלות דעת - אך אף שריצה מאסרים בפועל בגין עבירות אלה, הוא שב וביצע עבירות דומות. נציג הפרקליטות אך ציטט את קביעת ביהמ"ש עצמו לפיה מדובר באדם שלו עבר תעבורתי "מהכבדים והחמורים שפגשתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את עמדת הפרקליטות ופסל לצמיתות את רישיונו של אלאטרש. בפסק-הדין קבע כי פסילת רישיון נהיגה לצמיתות היא אכן עונש חמור, המגביל את התניידותו של אדם לכל חייו, אך הוא נועד להרחיק נהגים מסוכנים מהכביש ולמנוע תאונות חמורות. השופט נתן זלוצ'ובר קבע כי אלאטרש הוא אדם המזלזל בהוראות החוק ומסכן את ביטחון הציבור, ללא כל סימן לשינוי חיובי בהתנהגותו בעתיד, ולפיכך אין כל מקום להקל עמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully