וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת בן גוריון תעניק הנחה של כ-30% על המעונות לחיילי חרבות ברזל

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 10:03

פרסום ראשון: סטודנטים וסטודנטיות באוניברסיטה ששירתו במלחמה במילואים ובסדיר יוכלו לקבל את ההטבה, ששוויה 5,400 שקל בשנה. מנכ"ל האוניברסיטה: מגיע להם, בזכות ולא בחסד

דיירים ראשונים של כפר הסטודנטים החדש בקמפוס הצפוני, ב-2021. דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב,
דיירים ראשונים של כפר הסטודנטים החדש בקמפוס הצפוני, ב-2021/דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון בנגב

סטודנטים באוניברסיטת בן גוריון המשרתים בסדיר ובמילואים במלחמת חרבות ברזל יזכו להנחה של כ-30% על דיור במעונות החדשים בכפר הסטודנטים. שווי ההטבה, עליה הודיעו באוניברסיטה היום, הוא כ-5,400 שקל בשנה.

כפר הסטודנטים נחנך לפני שנתיים, והוא מציע דירות סטודיו ודירות בנות שניים ושלושה חדרים. כל דירה בכפר מרוהטת ומחוברת לאינטרנט, ויש בו חדרי אופניים, חדר כביסה וחנייה צמודה. המתחם כולל שמירה וחברת ניהול ואחזקה הפועלת במקום מסביב לשעון - כולל שירות תיקוני מכשירי חשמל של הדירה. בנוסף, מתקיימות בכפר פעילויות, חוגים והעשרה לדיירים.

עוד בוואלה!

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה

"מתחילת המלחמה האוניברסיטה עושה כל שביכולתה כדי לסייע ולהקל על הסטודנטיות והסטודנטים שלנו שמשרתים ומגנים עלינו", הסביר טל בן חיים, מנכ"ל האוניברסיטה, "זה מגיע להם, לא בחסד אלא בזכות. המהלך של סבסוד מעונות שהחלטנו עליו הוא מרכיב נוסף, דרכו אנחנו רוצים להקל עליהם את עלויות המגורים ולהקל עליהם חלק מיוקר המחיה המכביד על כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully