וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטודנט בבאר שבע הורשע באונס חברתו לספסל הלימודים

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 17:25

השניים נפגשו ב-2015 בבית הוריה של הסטודנטית לאחר שקבעו לצאת והאנס אמר לה כי הוא מעדיף לא לשתות אלכוהול. הוא ביצע בה מעשה סדום, אנס אותה - ולבסוף דרש ממנה חיבוק על מנת להסתלק מהמקום

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הרשיע את מישאל זוהר באונס סטודנטית שלמדה עמו ב-2015 ושטען כי היא מנסה להעליל עליו עלילת שווא. הוא הורשע באינוס בנסיבות מחמירות.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, זוהר והמתלוננת למדו יחד באוניברסיטה והיו בקשר ידידותי. השניים קבעו לצאת ביחד לבלות, אך כשנפגשו טען זוהר כי הוא עייף ולא רוצה לשתות אלכוהול. הם נסעו לבית הוריה של הסטודנטית, שם שתו משקה אלכוהולי ושוחחו. "בשלב מסוים, ביקש זוהר מהמתלוננת להניח את כוס המשקה שבידה, משך אותה לכיוונו והחל לנשקה", תואר בכתב האישום, "לאחר מכן הרים אותה ולקח אותה לחדרה. למרות התנגדותה, הפשיט אותה בכוח וביצע בה מעשה סדום. לאחר שהמתלוננת הצליחה להשתחרר מאחיזתו וניסתה להדוף אותו, ריתק זוהר את המתלוננת למיטה ואנס אותה, זאת למרות תחינותיה שיחדל ממעשיו. לאחר האירוע, דרשה המתלוננת מזוהר לעזוב, אך הוא דרש חיבוק כתנאי לעזיבתו. המתלוננת נאלצה לחבק אותו כדי שיסכים לעזוב".

במהלך משפטו טען זוהר כי היחסים היו בהסכמה וכי מדובר בעלילת שווא. עם זאת, השופטים נתנו אמון מלא בגרסתה של הסטודנטית, וקבעו כי טענתו של האנס "לא רק שאינה נתמכת בראיה כלשהי, אלא מנוגדת לכל היגיון ושכל ישר". בית המשפט הוסיף כי "הלכה ברורה ומושרשת במחוזותינו קובעת מי שהובעה אי הסכמה בכל דרך, מוטלת על כתפי בן הזוג חובה מוגברת לברר את הסכמה של האישה לקיום יחסי המין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully