וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בביה"ח סורוקה הצליחו למנוע מהזמרת לשמוע שיר אחד בלבד

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 17:09

הזמרת אדל גיטמן החלה לסבול מטינטון לפני כשנתיים, ובבית החולים הבאר שבעי הומלץ לה לעבור צנתור מוח. "הרעש נעלם ברגע ועוד לא התרגלתי לשקט", אמרה לאחר הצלחת הניתוח

הזמרת אדל גיטמן בביה"ח סורוקה. דוברות סורוקה,
הזמרת אדל גיטמן בביה"ח סורוקה/דוברות סורוקה

זמרת מנתיבות הגיעה לבית החולים סורוקה עם בעיה חמורה - טינטון בלתי פוסק. "כבר כמעט השלמתי עם העובדה שאישאר לשמוע את הצליל הזה כל חיי", אמרה אדל גיטמן בת ה-30. בעקבות ניתוח צנתור מוח שביצעו בה במרכז הרפואי בשבוע שעבר, הקולות נדמו.

גיטמן החלה לסבול מהטינטון לפני כשנתיים. "לילה אחד התחלתי לשמוע רעש חזק באוזן שמאל, בלי שהצלחתי להבין מה המקור ולמה זה קורה", היא מספרת, "זה היה סיוט. לא יכולתי לישון, לעבוד או להתרכז בשום דבר. זה החמיר את הדיכאון ממנו סבלתי". הזמרת אובחנה עם תסמונת PTC (פסאודו-טומור סרברי), שבה יש הפרעה בניקוז נוזלי המוח, מה שעלול לגרום לטינטון, אך הטיפול התרופתי שקיבלה לא שיפר את המצב.

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

גיטמן הופנתה במרכז הרפואי סורוקה לד"ר ענת חורב, מנהלת יחידת שבץ וצינתור מוח בסורוקה, שהמליצה על הניתוח. "בצנתור הכנסנו תומכן אל האזור במוח שבו חלה היצרות, מקור הרעש, על מנת שאדל תזכה בחזרה בחיים שקטים. מדובר בהליך קצר יחסית בהרדמה כללית, עם זמן התאוששות קצר והשפעה מיידית", תיארה ד"ר חורב את ההליך. "ההרגשה מדהימה", תיארה גיטמן את התחושות לאחר הניתוח, "הרעש נעלם ברגע ועוד לא התרגלתי לשקט".

  • עוד באותו נושא:
  • ניתוח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully