וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תג השם של השוטר שי-אל קנפו אותר על מחבל והושב לבני משפחתו

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 10:19

בני משפחתו של קנפו מקבלים את תג השם. דוברות משטרת ישראל
בני משפחתו של קנפו מקבלים את תג השם/דוברות משטרת ישראל

תג השם של השוטר שי-אל קנפו, שנפל בקרב ברעים ב-7 באוקטובר, הושב בסוף השבוע לבני משפחתו. התג אותר על גופתו של מחבל נוח'בה, והושב לבני המשפחה במעמד סגל הפיקוד הבכיר של המחוז הדרומי.

פקד שמואל אשכנזי, המשרת במילואים כמ"פ תאנ"ה (תחנת איסוף נתוני האויב) בגדוד יחידת הקבורה הפיקודית של פיקוד הדרום, סיפר: "כחלק מתפקידי הפלוגה במילואים, אנו אחראים על זיכוי גופות המחבלים המאוחסנים במכלי הקפאה, ובתוך כך מבצעים חיפוש על כל גופה וגופה לאיתור חומרי מודיעין ורכוש שנבזז מתושבי העוטף ומהנרצחים. במהלך חיפוש על אחת הגופות, בתוך בגדיו, אותר תג השם של השוטר שי-אל קנפו. בנוסף אותר רכוש רב שנבזז, כספים רבים, תכשיטים, תעודות אישיות וכל דבר שהיה ניתן לבזוז".

עוד בוואלה!

עם Walla mobile מקבלים יותר! תוכניות סלולר במחיר משתלם

לכתבה המלאה
תג השם של השוטר שי אל קנפו. דוברות משטרת ישראל
תג השם של השוטר שי אל קנפו/דוברות משטרת ישראל

בטקס הענקת תג השם אמר תנ"צ אפי שימן, מפקד מרחב נגב, כי קנפו "יירשם לעולמים בדברי הימים של מרחב הנגב כאחד הגיבורים" של 7 באוקטובר. ניצב אמיר כהן, מפקד המחוז, התייחס לתג השם ואמר כי "פריט הזיכרון הזה, שבסוף למשפחה יש עוד איזה סיפור, עוד משהו לגעת בו שהיה בשניות האחרונות של החיים של שי אל קנפו, עושה את זה למשהו מרגש מאוד".

שי אל קנפו/משטרת ישראל

רס"ר שי-אל קנפו שירת כסייר בתחנת העיירות של מרחב הנגב. ב-7 באוקטובר עבד יחד עם מפקדו הישיר פקד אנדריי פושיבאי במסיבה ברעים. עם הישמע האזעקות וחדירת המחבלים, חילצו קנפו ופושיבאי אזרחים רבים שנכחו במסיבה ברעים, ולחמו בגבורה תוך חילופי אש אל מול מחבלי החמאס, הצילו חיי אדם רבים וחרפו את נפשם למען המדינה ועם ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully