וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון אלבז קיבל את אות הנשיא להתנדבות - ואומר לא לפוליטיקה

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 14:44

אלבז הבאר שבעי הרחיב מאז 7 באוקטובר את פעילותה של תחנת הרענון שלו, ורתם עסקים ועמותות להרחבת השירותים הניתנים במקום, כולל טיפולים נפשיים. "לא מדברים פוליטיקה", הוא מסביר את סוד ההצלחה

דורון אלבז בבית הנשיא, בשבוע שעבר. דורון אלבז,
דורון אלבז בבית הנשיא, בשבוע שעבר/דורון אלבז

נשיא המדינה יצחק הרצוג העניק בשבוע שעבר את "אות הנשיא להתנדבות" לשנת תשפ"ד. בין מקבלי האות גם נציג באר שבעי - דורון אלבז, מנכ"ל עמותת "100% אהבת חינם לכוחות הביטחון", אשר מפעיל מאז מבצע צוק איתן תחנת רענון מיוחדת לאנשי כוחות הביטחון. "בתוך הימים הלא פשוטים האלה, של בשורות קשות חדשות לבקרים, זוהי זכות עצומה - עצומה ממש, לארח אתכם כאן בבית העם הישראלי", אמר להם הרצוג.

"דורון אלבז, מנכ"ל עמותת 100% אהבת חינם לכוחות הביטחון, מפעיל בעקביות מאז מבצע צוק איתן תחנת רענון מיוחדת לרווחת חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון", נכתב בתעודה שהוענקה לאלבז. "עם פרוץ המלחמה הרחיב אלבז את פעילות תחנת הרענון שהקים ב-2014, והיא פועלת מזה חודשים ארוכים עבור הכוחות הלוחמים. נוסף על קבלת הפנים החמה, החיוך והטפיחה על השכם, המבקרים בתחנת הרענון מקבלים ארוחות חמות, מקלחות, מקום לשינה ומנוחה ואף ציוד טקטי. אלבז גילה רוח של מנהיגות ויוזמה, כשנוסף על גיוס המשאבים הנדרשים להפעלת תחנת הרענון, הוא רתם עמותות ועסקים התורמים מתנדבים, ציוד וכספים לטובת הנושא החשוב. בימים אלה אלבז מרחיב את השירותים הניתנים בתחנת הרענון, כך שיכללו מענים לצרכי החיילים שעלו מהשטח, לרבות בתחומי הטיפול הנפשי והרפואה המשלימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

בשיחה עם וואלה שבע, אלבז סיפר על ההתרגשות מהמעמד. "מאוד מרגש, אבל מצד שני קצת הגישה של 'בסדר, הלכנו לקחת את הפרס, אבל אנחנו עדיין במלחמה והחבר'ה שלנו עדיין בפנים", סיפר. "כשאתה עושה את השיקול האישי, לא ממש בא לך, אבל כשאתה עושה את השיקול הכללי אתה אומר 'וואלה זה סמלי מדינה, לא חתכת סנדוויצ'ים לבד ולא שינעת לבד, אז בוא תביא את הכבוד הזה למתנדבים'. ואתה גם רואה את הגאווה שלהם, מעלים פוסטים, כולם נורא התרגשו מהמעמד".

אלבז סיפר כי החליט להרחיב את פעילותה של תחנת הרענון לאחר ששלושה מילדיו התגייסו ללחימה. "בבוקר של השבת השחורה, בן אחד שלי ניצל מהנובה, ובאותה שבת יצא ל-156 ימי מילואים" סיפר. בתו בת ה-27 של אלבז משרתת מזה כתשע שנים במילואים בחמ"ל ברעים ("אומרים עליה שהיא מכירה את הגדר בעל פה"), ובן נוסף שלו משרת מזה כחמישה חודשים בצנחנים, ונפצע לפני כחודשיים מכדור בראשו. "שבוע שעבר הוא חזר לבסיס, והיום הוא נכנס חזרה לרפיח. אז אחרי ששלושה מהילדים הלכו לצבא, אמרתי 'מה שנשאר לעשות עכשיו זה תחנת רענון לחיילים'".

אלבז הדגיש כי החליט להימנע מכל נגיעה פוליטית במקום, ואף דחה תרומות שהגיעו אליו עם סימונים ושיוכים למחנה פוליטי כזה או אחר. "כמו שלצבא יש רמטכ"ל אחד, למיזם כזה יש אלבז אחד. אני אוסר על לדבר פוליטיקה", אמר בחיוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully