וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבריין צעצוע: תושב נתיבות הואשם שניסה לשדוד סופרמרקט באמצעות אקדח פלסטיק

עודכן לאחרונה: 20.6.2024 / 16:57

האיש נכנס בריצה לסופר כשעל פניו מסיכת קורונה - שנפלה במהלך ניסיון השוד. עובדת זיהתה אותו, ולאחר שלקוחות נוספים נכנסו למקום, הוא ברח מהמקום בידיים ריקות

תושב נתיבות הואשם שניסה לשדוד סופרמרקט בעיר באמצעות אקדח פלסטיק. נחמן אזורי, בן 20, זוהה על ידי אחת מעובדות הסופרמרקט לאחר שהמסכה שחבש על פניו נפלה במהלך ניסיון השוד.

לפי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד ציון קינן מפרקליטות מחוז דרום, לפני כעשרה ימים רץ אזורי בשעות הערב לתוך סופרמרקט בעיר, כשעל פניו מסיכת קורונה ולראשו כובע קפוצ'ון. עם כניסתו למקום, הוא פנה אל עובדת במקום, "הוציא מכיסו אקדח פלסטיק הנחזה להיות אמיתי ואיים עליה כי ירה בה אם לא תיתן לו את הכסף", לשון כתב האישום. אולם אז, לפי האישום, נשמטה המסכה מפניו של אזורי, והעובדת זיהתה אותו. בתגובה, ענה לה אזורי שגם הוא מזהה אותה, אמר כי הוא לא רוצה לירות בה וביקש שלא תספר דבר על השוד. "מיד לאחר מכן נכנסה לקוחה לסופר, ואזורי הסתתר מאחורי המדפים. לאחר שהלקוחה התרחקה מאזור הקופה, חזר אזורי אל המתלוננת ודרש את הכסף שוב. כאשר נכנסו לקוחות נוספים לסופר, ברח אזורי מהמקום ללא הכסף", לשון כתב האישום.

בבקשה למעצרו של אזורי עד תום ההליכים נכתב כי מעשיו "מלמדים על מסוכנותו לביטחון הציבור, שכן מדובר בשוד אשר בוצע תוך כדי איומים באלימות והצגת אקדח פלסטיק הנחזה להיות אקדח אמיתי, ובכך להטיל מורא על המתלוננת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully