וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש שנים בלעדיו, והמסורת נמשכת

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 10:27

טקס סיום עונה מרגש לליגות העירוניות של באר שבע ע"ש מאיר בוסקילה ז"ל נערך במתחם נירים, בו השתתפו כ-300 כדורגלנים צעירים מאופקים, רמת נגב, עומר, מיתר ובאר שבע. דנילוביץ': "המתחם ייקרא על שמו של בוסקילה"

הדאבליסטית - אופקים. מ.כ מתנ"ס אופקים,
זכתה בדאבל. מ.כ מתנ"ס אופקים/מ.כ מתנ"ס אופקים

אתמול (רביעי) נערך טקס סיום העונה של הליגות העירוניות של באר שבע. הליגות שהחלו לפעול אי שם בשנות ה-60 של המאה הקודמת ביוזמתו של אהרון בן יעקב ז"ל, שינו במשך השנים את פניהן, וזכו לעדנה מחודשת בימיו של מאיר בוסקילה. לאחר מותו של בוסקילה לפני 3 שנים, נטל אסף ישעיהו את ניהול העניינים לידיו.

בעונה שהסתיימה אמש, השתתפו 17 קבוצות שחולקו לשתי ליגות - ילדים ג' (כיתות ה'-ו') וילדים א' (ז'-ח'). מעל ל-300 ילדים מאופקים, רמת נגב, עומר, מיתר ובאר שבע לקחו חלק במשחקים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריאל גולד עם הגביע והצלחת. אלבום פרטי,
אריאל גולד מאופקים מחזיק בתואר הכפול/אלבום פרטי

אירוע הסיום נפתח בגמר גביע הליגה לילדים א', בו ניצחה הקבוצה מאופקים 3:8 את הפועל באר שבע. בסיומו של המשחק נערך טקס הסיום בו חולקו פרסים לקבוצות ולשחקנים המצטיינים.

300 ילדים ב-17 קבוצות. אילן שי,
300 ילדים מיישובי הנגב/אילן שי

הקבוצה ממתנ"ס אופקים השלימה דאבל, כשזכתה גם באליפות הליגה לילדים א'. מ.כ מיתר סיימה שנייה. הפועל באר שבע נבחרה כקבוצה ההוגנת. רועי אביטן מאופקים הוכתר למלך השערים, שגיא תייהו מהפועל באר שבע נבחר לשחקן המצטיין ואוריה ביזדרובסקי מאופקים לשוער המצטיין.

חוגגים זכייה ילדים ג' טורניר בוסקילה 23/24. אילן שי,
ילדים ג' של עומר חוגגים אליפות/אילן שי

באליפות ילדים ג' זכתה הקבוצה מעומר ובסגנות הקבוצה מרמת נגב. מ. כ מיתר היא הקבוצה ההוגנת. השחקן המצטיין - עינב גוחמן, שוערים מצטיינים - הראל מימון והלל משנקו. את המשחקים ניהלו השופטים ניסו חלימי, אמור בזל ודודו עייש.

רוביק דנילוביץ' בטקס סיום העונה של הליגות העירוניות. אילן שי,
"נקדם את קריאת המתחם ע"ש מאיר בוסקילה". דנילוביץ'/אילן שי

כמיטב המסורת, חילק ראש העיר, רוביק דנילוביץ', כשלצידו מאיר אלפסי, גלית חן ונציגי משפחת בוסקילה, את הפרסים, לא לפני שפנה לשחקנים הנרגשים, כשהוא מברך את הזוכים ומעודד את אלה שלא ניצחו: "יושבים מולי הרופאים, המהנדסים והמורים הבאים. לא כולם יהיו כדורגלנים, אבל חשוב שתהיו תמיד הטובים ביותר". בנוסף, הבטיח דנילוביץ' כי המתחם של נירים ייקרא על שמו של מאיר בוסקילה ז"ל.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully