וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב לקיה הואשם בשוד מזוין של בעל פיצוצייה בן 70 בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 12:46

סאמר פריג'את, בן 28, הואשם שהכה את בעל הפיצוצייה בצינור, הפילו לרצפה ואיים לדקור אותו בחפץ חד. הוא שדד 1,500 שקלים בטרם נעצר

תושב לקיה בן 28 הואשם ששדד 1,500 שקלים מבעל פיצוצייה בן 70 בבאר שבע, הכה אותו ואיים עליו. כתב האישום מייחס לסאמר פריג'את עבירה של שוד בנסיבות מחמירות.

לפי כתב האישום שהגישה פרקליטות מחוז דרום (פלילי), פריג'את הגיע לפני כחודש לפיצוצייה בבאר שבע, שוחח כמה דקות עם בעלי המקום, ועזב. בהמשך הוא חזר לפיצוצייה עם צינור בידו, וכשהבחין שבעל המקום נמצא לבדו, נכנס ודרש ממנו 500 שקלים. לאחר שסורב, יצא פריג'את מהמקום וחזר כשהצינור בידו. בעל הפיצוצייה ניסה למנוע ממנו להתקרב אליו, אך הנאשם הכה אותו באמצעות הצינור והפילו לרצפה. פריג'את מואשם כי אז הוציא חפץ חד מכיסו, הצמידו לצוואר של בעל הפיצוצייה, ואיים עליו כי יחתוך את גרונו אם יתנגד. הוא המשיך לאיים בחפץ החד תוך שהם מתקדמים לקופה, ואז פתח אותה וגנב 1,500 שקלים.

בבקשת למעצרו של פריג'את עד תום ההליכים נכתב כי "מעשיו של המשיב מעידים על מסוכנות רבה הנשקפת ממנו לאור התנהגותו במרחב הציבורי, תוך שימוש באלימות חמורה, המכוונת נגד אדם מבוגר, כדי לגנוב ממנו כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully