וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש ביטל צו הרחקה נגד תושב הדרום: "עלילת שווא של אישתו"

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 12:50

בית משפט לענייני משפחה באחת מערי הדרום ביטל צו הרחקה שהוצא נגד תושב האזור בטענה שאישתו העלילה נגדו עלילת שווא.

האישה הגישה לאחרונה בקשה להרחיק את בעלה מביתם בטענה שהוא מאיים עליה ועלול לתקוף אותה מינית. בבקשה ציינה האישה כי הבעל "בולש אחרי, מאיים עלי ועל חברותיי, מטיל אימה בבית ליד הילדים ומזין אותם בשקרים". לדבריה, "מאחר ולא הייתה אלימות פיזית - לא ראיתי לנכון לגשת למשטרה, אך אני חוששת ומפחדת מאוד". היא אף טענה כי לפני ארבע שנים הבעל כלא אותה בביתם, ואף מנע ממנה מלתקשר עם סביבתה כשלקח לה את הטלפון הנייד, ושבעקבות המקרה בעלה הורחק מהבית לתקופה קצרה.

האישה ביקשה להרחיק את בעלה למרחק של 1,000 מטרים מביתם המשותף וממנה. עקב דחיפות הבקשה, הוציא בית המשפט צו הרחקה מיידי במעמד צד אחד למספר ימים, עד לדיון בנוכחות שני הצדדים. בתגובה לצו טען הבעל כי דווקא האישה היא שמעלילה עליו עלילות שווא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

באת כוחו של הבעל, עו"ד עינבר לב, טענה בכתב התגובה כי האישה הגישה את התלונה על מנת שתוכל לנהל הליך גירושים נגד הבעל ללא הפרעה. בעקבות הטענות נקבע דיון בין הצדדים, שבו "לא הובאה ראיה לכך שהמשיב אכן איים על המבקשת או מי מחברותיה", קבע השופט. טענות נוספות של האישה נדחו - כך קבע ביהמ"ש כי תמונות אינטימיות של האישה שהיו בטלפון של הבעל צולמו בידיעתה ונמחקו לבקשתה, וכי מצלמות במעגל סגור הותקנו בבית למטרות ביטחון - ולא על מנת לעקוב אחריה כפי שטענה.

בסיום החלטתו קבע השופט כי יש לדחות את בקשת האישה לצו הרחקה, וכי הבעל יכול לשוב ולהתגורר בבית המשפחה. "בשים לב לאמור לעיל, ומשלא הונחה תשתית לטענות המבקשת למיוחס למשיב, ובשים לב להלכות בעניין זה נחה דעתי שיש להורות על ביטול הצו שניתן במעמד צד אחד", כתב השופט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully