וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירועי אלימות מדאיגים בבית ספר יסודי בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 17:42

תלמידי כיתה ב' מבית ספר יסודי בבאר שבע הותקפו באלימות קשה על ידי תלמיד הכיתה. ההורים הגישו תלונה במשטרה.

הורי תלמידי כיתה ב' בבית ספר יסודי בבאר שבע, מסרבים לשלוח את ילדיהם לבית הספר, בעקבות מספר אירועי אלימות קשים שספגו ילדיהן מתלמיד אחר באותה כיתה.

אחד מאירועי האלימות מתואר על ידי א' אמא של ילד שספג אלימות קשה שהותירה על גופו סימנים. לדבריה: "הילד שלי הותקף באגרסיביות על ידי הילד המדובר, כאשר זאת לא הפעם הראשונה שהוא תוקף ילדים. השיא התרחש לאחר שהוא חטף מהסייעת סכין בזמן שהיא קילפה פרי ורץ איתו אחריה".

עוד הוסיפה א': "פניתי לכל הגורמים הרלוונטים, עד עכשיו לא קיבלתי שום מענה הולם ופתרון לבעיה. למה ממתינים? שחלילה יקרה משהו בלתי הפיך לאחר מילדי הכיתה? איפה עובר הגבול? לחטוף סכין, לחנוק ילדים, לפתוח לילד אחר את הראש זה לא מספיק? למה ממתינים שיגיע אסון באיזה סדר גודל? זה לא מספיק מה שהילדים כבר עברו?".

ש' אמא של ילד אחר שספג אלימות, הוטח לריצפה ונחנק. מספרת: "לאור המקרה שקרה עם הבן שלנו, החלטנו להגיש תלונה במשטרה. לא ייתכן שמקרה רודף מקרה, עוד ועוד ילדים נפגעים ואף אחד לא מטפל, לא ייתכן שאנחנו צריכים להגיע למצב של הגשת תלונה. איפה המערכת? למה לא עצרו את זה במקרה הראשון? למה צריך עוד ועוד מקרים ועוד ילדים שיספגו אלימות קשה? יש כאן מקרה של אלימות מתמשכת שצריך לעצור מיד!".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

ל' אימו של ילד נוסף מהכיתה, שחווה בשנה החולפת אלימות שהובילה לפציעה בראשו, מספרת: "אירוע האלימות עם הבן שלי קרה בשנה שעברה, אבל כל המקרים שקרו שוב הציפו אצלו הכל מחדש. אני זוכרת שאז התקשרו אליי שהוא קיבל מכה שאגיע. הגעתי ואני מגלה שזאת לא סתם מכה, ילד אחר מהכיתה דחף אותו באמצע משחק, הפיל אותו ריצפה, הרביץ לו ודרך עליו. יום שגרתי בבית הספר נגמר בטיפול רפואי ופציעת ראש, זה לא דבר הגיוני. עצוב לי לשמוע שילדים נוספים ממשיכים להיפגע".

כמו כן, לאור מקרי האלימות השונים מספרות האימהות כי ילדיהן חוששים ללכת לבית הספר כשהילד שתקף אותם מגיע לבית הספר ויושב לצידם באותה הכיתה. "להבנתנו כבר בשבוע הנוכחי הילד שתקף את הילדים שלנו צפוי לחזור לכיתה. זה לא מקובל בשום צורה, זה לא מקרה אחד או שניים, מדובר כאן על דפוס חוזר, כולל עדויות ששמענו מהורים משנה שעברה. אנחנו לא ניתן יד להפיכת הילדים שלנו לשק חבטות. נדלקו מספיק נורות אזהרה, הגיע הזמן לטפל בעניין ולהשיב לילדים שלנו את הביטחון להגיע לבית הספר ללא כל חשש שיספגו אלימות!".

ממשרד החינוך מחוז דרום נמסר: "האירועים מוכרים ומטופלים על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. בית הספר גיבש תכנית מעטפת להגברת המוגנות בכיתה עד לסוף שנת הלימודים ופגש את הורי התלמידים לשיחה. מפאת צנעת הפרט לא יורחב בנושא".

תגובת הנהגת ההורים: "אנו מגנים בכל תוקף כל גילוי של אלימות, מכל סוג. יחד עם העירייה ומשרד החינוך נפעל למגר את האלימות במערכת החינוך, תוך שמירה על ביטחונם של כל הילדים שלנו."

מהמשטרה נמסר: "במסגרת התלונה על אירוע אלימות נפתחה חקירה לבדיקת נסיבות האירוע".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully