וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצרת הגאווה בבאר שבע מעוררת התנגדות בקרב התושבים

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 16:56

אירוע הגאווה המרכזי בעיר מתקיים השנה כעצרת ולא כמצעד בשל המלחמה ואירועי 7 באוקטובר, מה שלא מניח את דעתם של כל התושבים. בואו להצביע: האם אתם בעד או נגד קיום האירוע?

מצעד הגאווה, באר שבע 29 במאי 2019. בני ואינר, אתר רשמי
מצעד הגאווה, באר שבע 29 במאי 2019/אתר רשמי, בני ואינר

אירוע הגאווה המרכזי של באר שבע יתקיים ביום חמישי הקרוב. השנה, בצל מלחמת חרבות ברזל ואירועי 7 באוקטובר, החליטו בעירייה ובגופים השותפים לקיים את האירוע במתכונת של עצרת, שתתקיים ברחבת המשכן לאמנויות הבמה בעיר וסמוך לצומת העירייה - ולא כמצעד כמדי שנה. עם זאת, חלק גדול מתושבי העיר לא התרצה משינוי המתכונת של האירוע, וקרא שלא לקיימו.

"יום העצמאות לא חגגנו, אבל בואו נחגוג גאווה, כי זה הצד הנכון של המפה בפוליטיקה הישראלית", כתב תושב העיר בתגובה לפוסט בנושא שפרסמה העירייה. "צביעות, קווים לדמותה", הוסיף. אחת התושבות כתבה כי "במקום להשאיר את דגלי המדינה שלנו החלפתם אותם לדגלי תועבה!!! בושה של עירייה וראש עיר". "אם זה היה אירוע עם אופי דתי היה מתבטל בטוח", כתב גולש נוסף בתגובה לפוסט, וגולשת אחרת הוסיפה: "מטרה עם כוונה טובה אך מדובר בהשלכת כספי ציבור לאירוע שמבדיל בין אנשים, ועוד לאחר שנים בהם ימי העצמאות מקבלים פחות נראות בעיר - זה בהחלט מיותר ומעציב".

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>> https://chat.whatsapp.com/EczLpJm5IAOBB8VEtM2aq9

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה

מן הצד השני, היו גם תגובות רבות ששיבחו את העירייה על הצעד. "כל הכבוד על האירוע המחזק והמאחד בתקופה הקשה הזו והשיתוף עם משפחות החטופים מהדרום!! בבאר שבע יש מקום לכולם וצריך שכולם יוכלו לשוב ולהמשיך לחיות בה כפי שהם!", כתב אחד הגולשים. "תודה עיריית באר שבע, העיר שלי שבה גדלתי, על התמיכה, המקום והביטוי שהיא מאפשרת לקהילות השונות בה. גאה להיות תושבת העיר שבה אפשר לחיות בחופש ואהבה", כתבה אחרת.

לקראת האירוע, הכבישים באזור ייחסמו בין השעות 23:00-17:00, וייתכנו עומסים ברחובות הסמוכים בשל הכוונת התנועה אליהם. הרחובות שייסגרו לתנועה הם שדרות רגר, מרחוב וינגייט עד רחוב וייצמן; שדרות שז"ר, מרחוב השלום עד רגר; ורחוב המשחררים, מרחוב שמעוני עד רגר.

האם אתם בעד קיום אירוע הגאווה בבאר שבע השנה?

בהחלט
ממש לא
48 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully