וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחל עונה ומאמניה: מחלקות הנוער בדרום יוצאות לדרך

אילן שי ויוסי איטח

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 14:32

כדורגל: לקראת עונת 24/25 שתיפתח ב-17 באוגוסט, הציגו המועדונים את הכוורות המקצועיות שלהם. בהפועל באר שבע אין שינויים. ובשאר המועדונים?

מנהלי מחלקות הנוער של הפועל ב"ש, מכבי ב"ש, מ.ס ב"ש ומ.ס דימונה בכדורגל. אלבום פרטי, מ.ס דימונה, הפועל ב"ש, אילן שי,
מנהלים מקצועיים. מוטי דהאן, משה סטקלר, עידן בראון ורמי ג'ורנו/אלבום פרטי, מ.ס דימונה, הפועל ב"ש, אילן שי

מחלקות הנוער של מועדוני הכדורגל בדרום החלו בימים אלה בהכנות לקראת עונת 24/25 וברובן סגרו את הכוורת המקצועית. ב-17 באוגוסט ייצאו לדרך משחקי הליגות הבכירות לנוער, נערים א', נערים ב' ונערים ג', ושבועיים לאחר מכן, גם משחקי הגביע בליגות המשנה והמחוזיות.

הצטרפו והישארו מעודכנים תמיד עם וואלה שבע >>> https://chat.whatsapp.com/EczLpJm5IAOBB8VEtM2aq9

הפועל באר שבע, שכל קבוצותיה בליגות הבכירות, תריץ גם בעונה החדשה את הצוות שהוביל אותה בעונה שעברה - עידן בראון ימשיך בתפקידו כמנהל מקצועי של המחלקה, כשאת הנוער יאמן גל ברשאן, שהצליח להשאיר את "השלושה" בליגת העל. אורן פחימה ייאמן את נערים א', ניר דדון את נערים ב' ובר הרוש את נערים ג'.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מכבי באר שבע, עם מוטי דהאן כמנהל מקצועי בגילאי ילדים א' ומעלה, תעמיד על הקווים בנוער (ליגה ארצית) את עידן ניסן. דורון אוחיון יאמן את נערים א', מוטי דהאן את נערים ב' מליגה ארצית ומשה קסבי את נערים ב' מחוזית. אייל בן שימול יאמן את שתי קבוצות נערים ג' של המועדון.

בראש הפירמידה המקצועית במ.ס באר שבע יעמוד העונה רמי ג'ורנו. את קבוצת הנוער שבליגה המחוזית יאמן מתן ברבי, את נערים א' - אלעד משעלי, את 2 קבוצות נערים ב' - בר שדה ואת 2 קבוצות נערים ג' - מישל כהן.

גם מ.ס דימונה הציגה את הצוות המקצועי לעונה הקרובה, בראשו יעמדו משה סטקלר ואדיר נחשון. את קבוצת הנוער שבליגה המחוזית יאמן רותם ניסן ועוזרו יהיה ליאור סנקר. את נערים ב' ידריך ערן סויסה ואבי לוי את נערים ג'. רותם ניסן ישמש גם כאנליסט המחלקה, מאמן הכושר יהיה ניר סיבוני, ומאמן השוערים - אלדד אלמקייס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully