וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאירים את חג שבועות

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 9:12

הערב נציין את חג מתן תורה, חג שבועות. לכבוד החג החליטו בארגון נאיר לשמח ולהאיר לילדים ממשפחות מעוטות יכולות את החג עם טנא מלא בכל טוב

חג שבועות, אחד משלושת הרגלים, יחול הערב, ובין שלל המנהגים שיש בחג החשוב, חג מתן תורה, יש מסורת מיוחדת שמתקיימת במסגרות החינוך - ציון החג עם טנא מלא במוצרי חלב ופירות וכן זרי פרחים. לצד ההתרגשות וההכנות לחג, בארגון נאיר מספרים כי הגיעו אליהם פניות ממשפחות מעוטות יכולות, בבקשה לסייע בהכנת טנא מכובד איתו יוכלו ילדיהם לחגוג ולשמוח.

ואכן, כמו בכל פניה שמגיעה, ארגון נאיר נרתם למשימה ובשיתוף פעולה מוצלח עם קבוצת חן אבואלגיז יצאו לדרך עם איסוף מגוון מוצרים איכותיים שימלאו את הסלים. פרויקט שבועות הגיע לשיאו כאשר ביום חמישי האחרון, התכנסנו חברי ארגון נאיר יחד עם הצוות של חן וארזו 170 סלי טנא מלאים בכל טוב, מוצרי חלב, פירות וכמובן ברכה מהלב. הסלים הועברו לילדים ששמחו והתרגשו למראה הטנא.

יאיר שושן שמוביל את ארגון נאיר מסר: "שמחנו לקחת חלק בקמפיין המיוחד יחד עם קבוצת חן אבואלגיז. במהלך השנה אנחנו דואגים למשפחות עצמן וזו ההזדמנות שלנו לדאוג לילדי המשפחות ולשמח אותם לפני החג. חג שבועות שמח ובשורות טובות לכל עם ישראל בע"ה!".

מחן אבואלגיז נמסר: "היה ממש מרגש, תודה רבה על הזכות לשמח 170 ילדים. בעזרת השם נאמץ את המנהג ונעשה זאת בכל שנה יחד".

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully