וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלו העסקים החדשים בפרץ סנטר באר שבע

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 11:37

חברת פרץ בוני הנגב, המפעילה את קניון פרץ סנטר באר שבע, מקבלת אל שעריה שוכרים חדשים במרכז המסחרי, בניהם רשתות ועסקים מובילים מתחומי המזון וההסעדה, הבריאות והכושר

קופת חולים כללית שכרה שטח של כ-310 מ"ר, מסעדת פיצה רומא שכרה 62 מ"ר ורשת הפילאטיס של ליאור פלג פתחה סטודיו לפילאטיס בשטח 114 מ"ר.

מתחם פרץ סנטר באר שבע משתרע על שטח כולל של כ-5,000 מ"ר, עם כ-100 מקומות חנייה ושטח מושכר של כ-2,400 מ"ר. המתחם מכיל את הרשתות והעסקים המובילים ובו ניתן למצוא את קופת חולים מכבי, שופרסל אקספרס, מסעדת המקסיקני, מאפיית הראשונים, פיצה רומא, זול סטוק, פילאטיס ליאור פלג ועוד. כמו כן, בקרוב יותקנו לרווחת הלקוחות עמדות מהירות לטעינת רכבים חשמליים.

הקניון ממוקם בתפר שבין שכונות היוקרה פלח 5 ופלח 7 בבאר שבע, בחלקה בדרומי של שכונת נווה זאב בעיר. שכונות אלה מאופיינות באוכלוסייה חזקה ואיכותית, הן כוללות מתחמי מגורים של צמודי קרקע, וילות וקוטג'ים, לצד בנייה רוויה בשלל פרויקטים שנבנו בשנים האחרונות. השכונות מרוחקות ממרכז העיר, ומשכך קניון פרץ סנטר באר שבע מהווה עבורן את מוקד הבילוי והמסחר המרכזי. האזור מונה כיום כ-1,000 בתי אב ואמור להכפיל עצמו בשנים הקרובות עד לכ-12 אלף תושבים.

חברת פרץ בוני הנגב נכסים, חברה בת של פרץ בוני הנגב המפעילה את הקניון, פועלת משנות ה-90 בישראל בתחום הנדל"ן המניב ועוסקת ברכישה, הקמה, ניהול ותפעול של מרכזים מסחריים ונכסים נוספים המיועדים להשכרה. כיום מחזיקה החברה במספר מרכזים מסחריים הממוקמים בבאר שבע, בשדרות, בדימונה ובמגדל העמק. זאת, לצד מבני תעשייה, תחנות דלק, מקבץ דיור ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully