וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת הנשים של הפועל ICL ב"ש/דימונה מתחזקת

עודכן לאחרונה: 9.6.2024 / 19:56

אליסון זלין (28, 1.83) וגלי קונטס (25, 1.69) ממשיכות עוד עונה, שדא כנען (24, 1.66) מצטרפת

מצטרפות חדשות להפועל ב"ש בכדורסל. הפועל ICL ב"ש/דימונה,
"לתרום להשגת המטרות". זלין, שדא וקונטס/הפועל ICL ב"ש/דימונה

הגארדית שדא כנען (24, 1.66) חתמה לעונה הקרובה בקבוצת הנשים של הפועל ICL ב"ש/דימונה. שדא גדלה במג'דל כרום, הייתה שותפה לעליית הקבוצה לליגה הלאומית, ואף הובילה את הקבוצה לפיינל-פור, כשבאותה העונה העמידה ממוצעים של 18.3 נקודות ו-5.4 ריבאונדים למשחק, ונבחרה פעמיים לחמישית העונה בליגה הלאומית. בעונה החולפת שיחקה במדי מכבי חיפה מליגת העל.

שדא כנען התייחסה להצטרפותה לאדומות מהדרום: "אני שמחה להצטרף למועדון ומחכה להתחיל את הדרך המשותפת ביחד. אין לי ספק שזו תהיה עונה מוצלחת, ושנשיג את המטרות של הקבוצה".

מאמנת הקבוצה, שני פרידמן, הוסיפה: "שדא היא שחקנית ברמות הגבוהות ביותר, ורסטלית ומאוד מוכשרת בשני צידי המגרש , עובדת קשה ותמיד רוצה להשתפר. אני מאוד מאמינה ביכולות שלה, ובטוחה שהיא תוביל את הקבוצה הכי רחוק שאפשר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

ממשיכות עוד עונה

בנוסף, חתמו אליסון זלין וגלי קונטס לעוד עונה בקבוצה. זלין (28, 1.83) הייתה מלכת הריבאונדים והמדד של הליגה בעונה שעברה. הגארדית גלי קונטס (25, 1.69) הייתה שותפה בשנים האחרונות להעפלתן של הפועל כפר סבא ואליצור תל אביב לליגת העל, ובעונה שעברה קלעה 11.6 נקודות לאדומות במשחק, כשהיא קולעת 2.4 שלשות בממוצע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully