וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצפים לשובה של נועה ארגמני בספסל הלימודים

עודכן לאחרונה: 10.6.2024 / 12:19

לאחר שנודע על חזרתה מהשבי של נועה ארגמני, החלו באוניברסיטת בן גוריון להתכונן לשובה אל ספסל הלימודים וקישטו את הקמפוס בבאר שבע בשלטים לכבודה

כאשר נודע על חזרתה של נועה ארגמני סטודנטית מאוניברסיטת בן גוריון, לא נשארה עין יבשה בקמפוס "משפחת אוניברסיטת בן גוריון שבנגב מזילים דמעות של אושר עם משפחתם של החטופים ששוחררו ועם עם ישראל. ליבנו ושמחתנו עם משפחתה של הסטודנטית שלנו נעה ארגמני" נמסר מהאוניברסיטה. עוד נכתב על פעילות חבריה לתואר: "האוניברסיטה מחבקת את משפחתה החמה והמיוחדת ואת חבריה וחברותיה שעסקו חודשים באוניברסיטה ומחוצה לה בדאגה לשלומה ולשלום החטופים. אנו אסירי תודה לשב"כ ולצה"ל על המודיעין ועל התעוזה וההקרבה בפעולה זו ומייחלים לשובם של החטופים והחטופות כולם במהרה לבתיהם ולמשפחותיהם".

לאחר שבת מרגשת במיוחד פתחו את השבוע בקמפוס באר שבע בהתרגשות רבה עם שינוי השילוט שתלו מתחילת המלחמה בקריאה להשבתה של נועה 'מחכים לנועה' והחליפו זאת בשלטי 'ברוכה הבאה'. כמו כן, נשיא האוניברסיטה קיפל את השלט שניצב בכניסה למשרדו, לצד הכיסא הצהוב שהוצב עבוד נועה.

לצד זאת, נמסר מאוניברסיטת בן גוריון: "בצד השמחה כולנו ממשיכים לחכות לשובם של כלל החטופים, וביניהם 4 חברי קהילת האוניברסיטה. שנזכה לבשורות טובות".

מאגודת הסטודנטית של אוניברסיטת בן גוריון נמסר: "8 חודשים חיכינו לחזרתה של נועה ואין מאושרים מאיתנו, לראות אותה בריאה, מחייכת ומחובקת עם אבא שלה, זה כל מה שייחלנו לו! אנחנו מאחלים לה חזרה חלקה ושיקום מהיר ושולחים הרבה חיזוקים למשפחה של נועה. לצד השמחה הגדולה חשוב לנו להזכיר שיש עוד 120 חטופים שצריכים לחזור הביתה כמה שיותר מהר, ביניהם בן זוגה של נועה, אבינתן אור, סשה טרופנוב וסהר ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully