וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: כך נפרדו מקצין יהל"ם לאחר חצי שנה בשיקום

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 16:26

נפרדים בנסיבות טובות: הצוות הרפואי ממחלקת השיקום של המרכז הרפואי סורוקה, נפרד מא', קצין יהל"ם ששוחרר לאחר תקופת שיקום ארוכה "הוא שמר על מורל גבוה לאורך אשפוז של כחצי שנה, התמודד עם הרבה אתגרים"

לאורך שמונה חודשים בהם מתרחשת לחימה קשה בגזרת הדרום, מגיעים אל המרכז הרפואי סורוקה חיילי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון, לקבלת טיפול רפואי ראשוני ולעיתים אף נשארים במשך זמן רב לצורך שיקום. "בכל פעם כשחייל משתחרר לביתו ממחלקת השיקום שלנו נערכת פרידה מרגשת" מספרים בסורוקה.

כך גם הפרידה מא', קצין ביהל"ם שנפצע בתחילת דצמבר הייתה מרגשת במיוחד. א' הגיע לסורוקה לאחר שנפגע מירי בירך, בבטן ובאגן בעת הסתערות על מחבלים, הוא הגיע עם פציעות קשות, מורכבות ומסכנות חיים. אחרי קבלתו וייצוב מצבו בחדר הטראומה הוא עלה מיד לחדר ניתוח ומשם עבר לאשפוז ממושך במחלקה לטיפול נמרץ כללי. כשהתאושש הועבר לטיפול במחלקה כירורגית ב', שם עבר מספר ניתוחים אורתופדים וכלליים, ואחר כך הועבר לשיקום.

אימו של א' נפרדה מהצוות בהתרגשות: "מהיום הראשון נלחמתם על א' ולא ויתרתם. כמעט חצי שנה מאותו יום נורא - א' משתחרר הביתה, הוא עומד על הרגליים והחיים לאט, לאט חוזרים למסלולם. הכרנו בתקופה המטלטלת הזאת כל כך הרבה אנשים נפלאים שעושים כאן יום יום עבודה של קודש. בצניעות, בחריצות ועם המון אהבת אדם".

ביום בו השתחרר א' חדר הטיפולים במחלקת שיקום התמלא באנשי צוות, מתנדבים וחברים למחלקה, שהגיעו להיפרד בנסיבות חיוביות ומרגשות לאחר שסיים את תקופת השיקום הארוכה, ניכר כי א' נכנס ללב של כולם.

עוד בוואלה!

וואלה מובייל במבצע משפחתי משתלם במיוחד! חוסכים לכל המשפחה

לכתבה המלאה

"א' בחור מקסים, ג'ינג'י בכל רמ"ח אבריו, שמיד נכנס ללב שלי". אמר פרופ' גדי שקד, מנהל יחידת הטראומה שניתח את א' מספר פעמים, מספר על הקשר המיוחד שנרקם ביניהם, והוסיף: "לשמחתי הוא שמר על מורל גבוה לאורך אשפוז ארוך של כחצי שנה, על אף שהתמודד עם הרבה אתגרים רפואיים-כירורגיים. יש לו משפחה נהדרת ותומכת, וצפוי לו שיקום מצוין".

פרופ' מוטי קליין, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי אמר: "את אביו של א' הכרתי לפני שנים בנסיבות צבאיות, ומי היה מאמין שדרכינו יצטלבו שוב בנסיבות כאלה. א' זכה בהורים מדהימים, לא היינו מצליחים לעשות את מה שעשינו בלעדיהם, ובזכות כוח הרצון והאופי המיוחד של בנם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully