וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשקים ומאות כדורים אותרו סמוך לבאר שבע

נועה גבאי

עודכן לאחרונה: 6.6.2024 / 16:47

כחלק מפעילות יזומה של שוטרי המחוז הדרומי במשטרת ישראל איתרו מאות כדורים, תחמושת וכן נשקים מסוגים שונים בישובים הסמוכים לבאר שבע

ממשיכים להילחם בהחזקת הנשק הבלתי חוקי בדרום: מאות כדורים, תחמושת וכן כלי נשק נתפסו במהלך פעילות יזומה של משטרת ישראל ביישובים ובפזורה הבדואית, זאת כחלק ממבצע "שכנות טובה" שנועד לסכל פעילות פלילית.

במסגרת הפעילות שוטרי תחנת רהט ולוחמי מג"ב תפסו נשק מסוג קרלו ומחסנית תחמושת, בשכונה 4 בעיר. בנוסף, בפשיטה של כוחות משטרה של תחנת ערוער ולוחמי יחידת יואב על מתחם בתים בשכונה 3 בישוב ערוער, אותרו נשק מסוג m16 וברוס תחמושת שהכיל מאות כדורי 5.56 מוטמנים באדמה.

במהלך הפעילות נעצרו לחקירה בתחנת רהט וערוער של מרחב נגב, 7 חשודים, ביניהם 2 קטינים, בחשד להחזקת אמל"ח בלתי חוקי.

ממשטרת ישראל נמסר: "המחוז הדרומי של משטרת ישראל יפעל בכל האמצעים העומדים לרשותו במטרה למנוע אירועי ירי ואלימות ויפעל ביד קשה נגד כל פורע חוק במטרה למצות עימו את הדין, וזאת על מנת לחזק את תחושת ביטחון לתושבים הנורמטיביים באזור".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

נזכיר כי פעילות זו מגיעה לאחר מספר אירועי ירי שהתרחשו לאחרונה בדרום, תוך שימוש בנשק לא חוקי. אירוע הירי שהתרחש לפני יומיים בצומת תל ערד, אליו נקלעו תושבים שנסעו באיזור. וכן קרב היריות שהתרחש לפני כחודש באור יום בלב באר שבע.

  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully