וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אות הוקרה הוענק בכנסת לאקדמית חמדת: "עשייה פורצת דרך בתחום הפדגוגיה של החוסן"

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 18:09

נציגי המכללה במעמד הענקת התעודה, היום. אבי חיון,
נציגי המכללה במעמד הענקת התעודה בכנסת, היום/אבי חיון

תעודת הוקרה מיוחדת הוענקה היום (רביעי) בכנסת למכללה לחינוך האקדמית חמדת על פעילותה בתחום החוסן. התעודה, על עשייה פורצת דרך בתחום הפדגוגיה של החוסן, הוענקה על ידי השדולה לחיזוק החוסן בישראל.

במהלך חודשי המלחמה ביקרו ראשי השדולה ח"כ מיכל וולדיגר וח"כ ירון לוי במכללה משדות נגב. לפי הודעת השדולה הם "עמדו מקרוב אחר המשנה החינוכית-מכללתית 'פדגוגיה של חוסן' והפעילות הנלווית לה בהכשרת נשות ואנשי ההוראה כסוכני חוסן בבתי הספר, והן בטיפוח החוסן בקרב שורת מוסדות חינוך באזור". וולדיגר ולוי נפגשו עם סטודנטים ועם הסגל האקדמי והנהלת המכללה.

נשיא המכללה פרופ' חיים שקד אמר כי מורים לא עוסקים בתחום החוסן מספיק. "זיהינו את הצורך בטיפוח החוסן בקרב ילדי ישראל משום שכיום המורים אינם עוסקים בכך מספיק. פדגוגיה של חוסן היא האמונה שלאנשי החינוך יש תפקיד מרכזי בהגברת החוסן של תלמידיו", אמר. לדבריו, האתגרים עמם מתמודדים תלמידים בצל מלחמת חרבות ברזל, בין היתר קשיים רגשיים ונפשיים, תחושת חוסר ודאות, ואצל המפונים גם היעדר מסגרת ומחסור בחיי חברה - "מחדדים את הצורך ביותר חוסן במערכת החינוך", כדבריו.

עוד בוואלה!

עם חבילת הסלולר של וואלה תשלמו פחות! בואו לחסוך

לכתבה המלאה

"בביקורי במכללה האקדמית חמדת ראיתי כיצד אתם שמים את החוסן במקום הראשון ומיישמים אותו בכל מקום", אמרה היום וולדיגר. "למורים, למחנכים ולגננות יש תפקיד כל כך חשוב בהעצמת הדור הבא של מדינת ישראל, והם סוכני חוסן הכרחיים ומהותיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully