וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי משרד הפנים השתתפו בקורס ראשון מסוגו בבאר שבע

עודכן לאחרונה: 23.5.2024 / 18:12

ראשי יחידות השונות במשרד הפנים, מאגף החשבות, אגף מערכות מידע, רכש ולוגיסטיקה, משאבי אנוש ועוד, השתתפו בסיור בעיר באר שבע במסגרת קורס של משרד הפנים עבור השלטון המקומי

אנשי משרד הפנים. באדיבות עיריית באר שבע,
אנשי משרד הפנים/באדיבות עיריית באר שבע

ראשי יחידות שונות במשרד הפנים, הגיעו לסיור מיוחד בעיר באר שבע במסגרת קורס ראשון מסוגו שעורך משרד הפנים לשלטון המקומי. בקבלת הפנים שנערכה בעירייה על ידי ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ והנהלת העירייה הסביר ראש העיר כי "זו הזדמנות מיוחדת להיפגש עם העתודה הניהולית של משרד הפנים, אתם משמעותיים מאוד בפיתוח הרשויות המקומיות וקידום האינטרס המשותף בינינו והוא מתן השירותים לתושבי הרשויות".

במהלך היום התקיים גם פאנל בהשתתפות לילי פיינטוך, הממונה על מחוז דרום מטעם משרד הפנים וסגניתה מרגריטה ברר עם מנכ"לית העירייה אבישג אבטובי ועובדים בכירים ברשות המקומית. בנושאים על סדר היום היו העשייה המשותפת במרחב המטרופולין, תכנון, תעסוקה והייטק. את הסיור הלימודי סיימו משתתפי הקורס בסיור בפארק נחל באר שבע ופארק ההייטק.

קורס השלטון המקומי הינו הראשון מסוגו ופותח על ידי אגף הדרכה במשרד. משתתפי הקורס הם עובדי היחידות השונות במשרד להם אין נגיעה ישירה בליבת העשייה ברשויות המקומיות ומועבר ע"י המנהלים והמנהלות של אגפים ומנהלים העוסקים בהיבטים שונים בתחום השלטון המקומי. מטרת הקורס הינה לבצע חשיפה והיכרות מעמיקה ורב ממדית עם אתגרי השלטון המקומי, ההזדמנויות והיוזמות המקודמות בו תוך הבנת הצרכים של הרשויות ומתן המענה המדויק לצורך שלהן כעובדי המשרד המעניקים להם שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully